Florencia Bertotti Kosovo - FBK
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ForumForum  PortaliPortali  Lajme rreth Nini-t  RegjistrohuRegjistrohu  Latest imagesLatest images  GalleryGallery  KėrkoKėrko  identifikimiidentifikimi  
Lusim antaret qe te jene sa me aktiv ne forum, dhe te postojn sa me shume, sepse kohve te fundit jemi duke u bere te kontrolluar nga menagjeri i Florencia Bertottit, Florit. Ju lusim qe te keni parasysh kete dhe te jeni sa me aktiv ne postimin e mesazheve, natyrisht pa i thyer rregullat. Nese ka ndonje antar qe nuk eshte i kenaqur me forumin, le te lajmerohet ne forum, dhe le te shpreh pakenaqesite e tij. Ata qe jane sa me aktiv, do selektohen me shume ne letren qe do dergohet tek Florencia Bertotti.

como es tu principe azul??

Shko poshtė 
5 posters
Shko tek faqja : Previous  1, 2
AutoriMesazh
Edona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Edona

Female Numri i postimeve : 6018
Vendndodhja : De mas linda del mundo FLOR BERTOTTI
Kenget e preferuara te Floricientes? : "Flores amarillas"."Te siento" ."En enombre dragon"Ding-dong"."Delfina"."Por que"."Kikiriki"."Des que te vi".Haj un cuento"...
Disponimi i pergjithshem : e hareshme
Registration date : 13/12/2008

como es tu principe azul?? - Faqe 2 Empty
MesazhTitulli: Re: como es tu principe azul??   como es tu principe azul?? - Faqe 2 Icon_minitimeThu Jul 09, 2009 5:02 pm

ai gracia pero no siento bien para tu,yo soy pensar que tu eres sufre.me entendia..?
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Libona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Libona

Female Numri i postimeve : 7095
Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas!
Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas...
Disponimi i pergjithshem : alegra y triste
Registration date : 13/09/2008

MesazhTitulli: Re: como es tu principe azul??   como es tu principe azul?? - Faqe 2 Icon_minitimeFri Jul 10, 2009 12:38 am

no te prequepas edonna..vos sos mi amiga y yo te quiero mucho ,y F no es para mi..yo soy 15 y ell 12...todo fue un error..ahora ell tene un amor otro que estas tu y soy muy feliz por eso..Como te dije y en msn ,yo estoy hablando con otro y soy muy segura que ell me ama ,y anos antes yo sabia que ell me ama pero yo nunca no lo amo ell y no me voy amar,pero ell esta sufriendo por mi y yo no puedo dejar asi.Asi que yo estoy con otro y porque ell me ama y yo no ,pero es nesecito que yo vivir,casar con ell asi que todo va acer muy bien y todos van estar felicices ,solo ami que me voy a vivir con algien que no lo amo,pero algien nesecita acer algo por felicidad de todos ,y ella soy yo....
Y tu te encontraraste algien que te ama y vos amas por fin un final feliz--todo va acer bien no te proquepas...
http://s'kom.com
Edona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Edona

Female Numri i postimeve : 6018
Vendndodhja : De mas linda del mundo FLOR BERTOTTI
Kenget e preferuara te Floricientes? : "Flores amarillas"."Te siento" ."En enombre dragon"Ding-dong"."Delfina"."Por que"."Kikiriki"."Des que te vi".Haj un cuento"...
Disponimi i pergjithshem : e hareshme
Registration date : 13/12/2008

MesazhTitulli: Re: como es tu principe azul??   como es tu principe azul?? - Faqe 2 Icon_minitimeFri Jul 10, 2009 10:43 am

ai no lo se.palabra que me dio F........ me emocionadan muchisimo.er me dio que yo soy princessa de el suenio er me emocionada mucho.nunka otro no me dio asi.y soy pensar por er.... como es tu principe azul?? - Faqe 2 8681
Libona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Libona

Female Numri i postimeve : 7095
Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas!
Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas...
Disponimi i pergjithshem : alegra y triste
Registration date : 13/09/2008

MesazhTitulli: Re: como es tu principe azul??   como es tu principe azul?? - Faqe 2 Icon_minitimeWed Jul 15, 2009 1:32 pm

felicitaciones Edona....tODO VA ACER bien .....estas su princesa ahora..
http://s'kom.com
Sponsored content

MesazhTitulli: Re: como es tu principe azul??   como es tu principe azul?? - Faqe 2 Icon_minitime

como es tu principe azul??
Mbrapsht nė krye 
Faqja 2 e 2Shko tek faqja : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» como te va colegio??
» como se llama tu escuola?
» como pasa el tiempo LOS ACTORES QUE CRECIERNO EN LA TV
» ME ENCANTARIA PATICIPAR EN ALGUNA TIRA COMO CASI ANGELES

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
Florencia Bertotti Kosovo - FBK :: Te tjera :: Te tjera-