| Dua nje keshill nga ju ,ju lutem | |
|
|
Autori | Mesazh |
---|
donjeta Flori Fan
Numri i postimeve : 178 Registration date : 14/08/2008
| Titulli: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Tue Jun 23, 2009 9:55 pm | |
| Qe 4-5 muaj nuk po e ndjej veten mir,me shendet,nuk e di pse,por gjithkun me dhemb,shpina,i gjith trupi,dhe nuk ndihem mir,ndihem e lodhur dhe e lodhur tej mase,nganjeher. Fillimisht kam pasur dhimbje te dores dhe te gjoksit te majt,dhe rrahje te medha te zemres,shkova te mjeku mi ben analizat dhe gjithqka me than asht okay,vetem se jam anemike, tash me dhemb trupi,shpina e shummmm tjera... Nuk e di pse?por ndihem e friksuar te shkoi te mjeku,qka nese me thot se jam nga semundje e pa sherueshme... Nga ndonje semundje qe mund te vdeS? Qte bej?mbase keshilla juaj e vetme e juaja eshte te shkoi te mjeku,por kam frig?:( mir po ju le..klm | |
|
| |
donjeta Flori Fan
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Tue Jun 23, 2009 10:01 pm | |
| ju qe jeni online flisnii? | |
|
| |
Jeta&Lali Vdes per Florin
Numri i postimeve : 1825 Age : 30 Vendndodhja : prishtine Kenget e preferuara te Floricientes? : un enorme dragon Disponimi i pergjithshem : happy Registration date : 24/08/2008
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Tue Jun 23, 2009 10:10 pm | |
| ma mire shko te mjeku edhe mos u frikso se nashta sosht kurgjo mori ti je hala fmi me pas nej semundje te keqe e na qe jena femije nashta ski kurgjo po mas se mirti shko te mjeku je ma e sigurt ne vete | |
|
| |
Libona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 7095 Age : 31 Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas! Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas... Disponimi i pergjithshem : alegra y triste Registration date : 13/09/2008
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Tue Jun 23, 2009 10:13 pm | |
| shko te mjeku ,,...me mir e ke....pastaj tregona qfar te tha!! | |
|
| |
donjeta Flori Fan
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Tue Jun 23, 2009 10:44 pm | |
| | |
|
| |
Libona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 7095 Age : 31 Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas! Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas... Disponimi i pergjithshem : alegra y triste Registration date : 13/09/2008
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Wed Jun 24, 2009 1:23 am | |
| sps....mos harro me na tregu | |
|
| |
Edona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 6018 Age : 28 Vendndodhja : De mas linda del mundo FLOR BERTOTTI Kenget e preferuara te Floricientes? : "Flores amarillas"."Te siento" ."En enombre dragon"Ding-dong"."Delfina"."Por que"."Kikiriki"."Des que te vi".Haj un cuento"... Disponimi i pergjithshem : e hareshme Registration date : 13/12/2008
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Wed Jun 24, 2009 1:43 pm | |
| Mos ki frike donjeta je ende fmije dhe per kete ke frike shko tek mjeku atehere do ta kesh shume me te lehte...ne jemi me ty...! | |
|
| |
donjeta Flori Fan
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Wed Jun 24, 2009 2:28 pm | |
| fmi sjam 17 vjet i komm..:( | |
|
| |
Libona Vdes per Florin
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Wed Jun 24, 2009 7:50 pm | |
| ani ok ..a je shku te mjekuu | |
|
| |
Lina Vdes per Florin
Numri i postimeve : 1525 Age : 32 Vendndodhja : Prishtina Kenget e preferuara te Floricientes? : Te Siento Disponimi i pergjithshem : 100 % Registration date : 14/09/2008
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Wed Jun 24, 2009 7:55 pm | |
| Shko te mjeku ..me se miri | |
|
| |
Libona Vdes per Florin
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Thu Jun 25, 2009 11:42 pm | |
| ishalla nuk ke gje serioze | |
|
| |
Serafina.. Vdes per Florin
Numri i postimeve : 1050 Age : 27 Vendndodhja : en foro de florencia bertotti mas lindo.... Kenget e preferuara te Floricientes? : te siento un enorme dragon todos de flor Disponimi i pergjithshem : e hareshme Registration date : 11/06/2009
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Mon Jun 29, 2009 2:14 pm | |
| ma se mirti shko te mjeku dhe na tregon se qfar te ka thene ishalla te kalon sa e shpejt donjet | |
|
| |
Edona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 6018 Age : 28 Vendndodhja : De mas linda del mundo FLOR BERTOTTI Kenget e preferuara te Floricientes? : "Flores amarillas"."Te siento" ."En enombre dragon"Ding-dong"."Delfina"."Por que"."Kikiriki"."Des que te vi".Haj un cuento"... Disponimi i pergjithshem : e hareshme Registration date : 13/12/2008
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Mon Jun 29, 2009 5:14 pm | |
| shpresoj qe nuk ke asgje serioze edhe na trego se qfare te tha mjeku! | |
|
| |
Libona Vdes per Florin
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem Fri Jul 03, 2009 3:32 am | |
| a shkove te mjekuu.donn.. | |
|
| |
Sponsored content
| Titulli: Re: Dua nje keshill nga ju ,ju lutem | |
| |
|
| |
| Dua nje keshill nga ju ,ju lutem | |
|