Florencia Bertotti Kosovo - FBK
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
ForumForum  PortaliPortali  Lajme rreth Nini-t  RegjistrohuRegjistrohu  Latest imagesLatest images  GalleryGallery  KėrkoKėrko  identifikimiidentifikimi  
Lusim antaret qe te jene sa me aktiv ne forum, dhe te postojn sa me shume, sepse kohve te fundit jemi duke u bere te kontrolluar nga menagjeri i Florencia Bertottit, Florit. Ju lusim qe te keni parasysh kete dhe te jeni sa me aktiv ne postimin e mesazheve, natyrisht pa i thyer rregullat. Nese ka ndonje antar qe nuk eshte i kenaqur me forumin, le te lajmerohet ne forum, dhe le te shpreh pakenaqesite e tij. Ata qe jane sa me aktiv, do selektohen me shume ne letren qe do dergohet tek Florencia Bertotti.

 

 Una Historia que mantuvo el Hilo

Shko poshtė 
+4
Edona
alimonito
Ela
egzona stefano
8 posters
AutoriMesazh
egzona stefano
Stefanista x siempre + Forca e Forumitit
Stefanista x siempre + Forca e Forumitit
egzona stefano


Numri i postimeve : 1869
Age : 29
Vendndodhja : prishtin
Kenget e preferuara te Floricientes? : un enorme dragon y te siento
Disponimi i pergjithshem : siemper alegra con sonrisa
Registration date : 02/10/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeTue Oct 28, 2008 4:27 pm

Una Historia que mantuvo el Hilo

En el capitulo de ayer, el espejo, se aclaradon muchas de las dudas que teniamos esta segunda temporada sobre Juan Cruz.
Con esto muchos rumores que decian que la produccion o los guionistas cambiaban la historia de la novela fueron desmentidos. Se muestra que desde el principio ya tenian pensado que Salvador seria Juan Cruz pero que el no lo sabia, hace siete ańos Salva mato a su novia y ahi pudo entrar JC en el y por eso tiene esa rara enfermedad desde el principio de la novela.
Luego el apellido de Serafin el detective que acomodando las letras se formaba "Sos vos mismo" son indicios que desde hace mucho se sabia a donde iba dirigida la novela, luego Nicolas que se fue pero con un fin que fue salvar a Thiago. Muchos rumores corrian que se fue porque se peleo con la produccion pero parece que finalmente no fue asi y solo fue una parte del guion que ya era asi.
Una Historia que mantuvo el Hilo 481241ae1ab53

Ustedes que opinan? Despues para criticar, que cosas se les pasaron por alto a los guionistas o que cosas faltan aclarar o resolver.. Si en realidad no veian al detective sino a Salvador porque Serafin aparecio en la foto del collage y varias veces Cielo le preguntaba si confiaba en el detective.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
http://www.stefano-malena.forumotion.com
Ela
Moderatore
Moderatore
Ela


Female Numri i postimeve : 1379
Age : 28
Vendndodhja : Te:www.floricientaks.co.nr
Registration date : 09/09/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeFri Oct 31, 2008 2:42 pm

thx
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
alimonito
Vdes per Florin
Vdes per Florin
alimonito


Numri i postimeve : 1453
Age : 27
Registration date : 12/11/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeThu Jan 01, 2009 12:56 am

flm
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Edona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Edona


Female Numri i postimeve : 6018
Age : 27
Vendndodhja : De mas linda del mundo FLOR BERTOTTI
Kenget e preferuara te Floricientes? : "Flores amarillas"."Te siento" ."En enombre dragon"Ding-dong"."Delfina"."Por que"."Kikiriki"."Des que te vi".Haj un cuento"...
Disponimi i pergjithshem : e hareshme
Registration date : 13/12/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeThu May 07, 2009 10:41 pm

gracias
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
mergime
Flori Fan
Flori Fan
mergime


Numri i postimeve : 415
Age : 29
Vendndodhja : bujanoc
Kenget e preferuara te Floricientes? : te siento
Registration date : 03/11/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeMon Jun 08, 2009 11:08 pm

graxias
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Libona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Libona


Female Numri i postimeve : 7095
Age : 30
Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas!
Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas...
Disponimi i pergjithshem : alegra y triste
Registration date : 13/09/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeWed Aug 12, 2009 8:03 pm

gracias
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
http://s'kom.com
Edona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Edona


Female Numri i postimeve : 6018
Age : 27
Vendndodhja : De mas linda del mundo FLOR BERTOTTI
Kenget e preferuara te Floricientes? : "Flores amarillas"."Te siento" ."En enombre dragon"Ding-dong"."Delfina"."Por que"."Kikiriki"."Des que te vi".Haj un cuento"...
Disponimi i pergjithshem : e hareshme
Registration date : 13/12/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeWed Aug 12, 2009 9:28 pm

es bien...
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Libona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Libona


Female Numri i postimeve : 7095
Age : 30
Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas!
Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas...
Disponimi i pergjithshem : alegra y triste
Registration date : 13/09/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeThu Aug 13, 2009 7:45 pm

p zhvndosi t espanol
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
http://s'kom.com
Edona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Edona


Female Numri i postimeve : 6018
Age : 27
Vendndodhja : De mas linda del mundo FLOR BERTOTTI
Kenget e preferuara te Floricientes? : "Flores amarillas"."Te siento" ."En enombre dragon"Ding-dong"."Delfina"."Por que"."Kikiriki"."Des que te vi".Haj un cuento"...
Disponimi i pergjithshem : e hareshme
Registration date : 13/12/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeMon Aug 17, 2009 4:37 pm

mire ja ke bo hahaha qe pe zhvendos haha
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Libona
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Libona


Female Numri i postimeve : 7095
Age : 30
Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas!
Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas...
Disponimi i pergjithshem : alegra y triste
Registration date : 13/09/2008

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeSun Aug 23, 2009 8:08 pm

ok....egi
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
http://s'kom.com
lussi
Vdes per Florin
Vdes per Florin
lussi


Female Numri i postimeve : 1200
Age : 29
Vendndodhja : in my place
Kenget e preferuara te Floricientes? : los ninos no mueren
Disponimi i pergjithshem : not always happy
Registration date : 14/01/2009

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeTue Aug 25, 2009 3:17 pm

flm
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
http://www.vip-actore.piczo.com
Serafina..
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Serafina..


Female Numri i postimeve : 1050
Age : 27
Vendndodhja : en foro de florencia bertotti mas lindo....
Kenget e preferuara te Floricientes? : te siento un enorme dragon todos de flor
Disponimi i pergjithshem : e hareshme
Registration date : 11/06/2009

Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitimeSat Sep 05, 2009 1:53 pm

grccc
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Sponsored content





Una Historia que mantuvo el Hilo Empty
MesazhTitulli: Re: Una Historia que mantuvo el Hilo   Una Historia que mantuvo el Hilo Icon_minitime

Mbrapsht nė krye Shko poshtė
 
Una Historia que mantuvo el Hilo
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» la historia de Floricienta
» HISTORIA DE CRIS MORENA
» HISTORIA E VITIT TE RI.pse festojm nderrimin e moteve

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
Florencia Bertotti Kosovo - FBK :: Te tjera :: Te tjera-
Kėrce tek: