| kush merei ka fshi postet | |
|
|
|
Autori | Mesazh |
---|
Sirenaa Vdes per Florin
Numri i postimeve : 1195 Age : 30 Vendndodhja : qe qitu en forum Kenget e preferuara te Floricientes? : un enorme dragon Disponimi i pergjithshem : pakez serioz e pakez tu qesh heh... Registration date : 04/10/2008
| Titulli: kush merei ka fshi postet Thu Nov 06, 2008 2:11 am | |
| o kush hamomin i ka fshi pasha allahin kom me mar vesh veq qaj qe i ka fshi let mahet mir | |
|
| |
egzona stefano Stefanista x siempre + Forca e Forumitit
Numri i postimeve : 1869 Age : 29 Vendndodhja : prishtin Kenget e preferuara te Floricientes? : un enorme dragon y te siento Disponimi i pergjithshem : siemper alegra con sonrisa Registration date : 02/10/2008
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Thu Nov 06, 2008 2:23 pm | |
| vallahin se di as un po quditna edhe un se kush ka mujt mi fshij | |
|
| |
Sirenaa Vdes per Florin
Numri i postimeve : 1195 Age : 30 Vendndodhja : qe qitu en forum Kenget e preferuara te Floricientes? : un enorme dragon Disponimi i pergjithshem : pakez serioz e pakez tu qesh heh... Registration date : 04/10/2008
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Thu Nov 06, 2008 2:40 pm | |
| o nonen ja kajsha kush i ka fshi se une apet kom mi qit postet edhe e di kush i ka fshi po ka me pa aj fort mir | |
|
| |
Ela Moderatore
Numri i postimeve : 1379 Age : 29 Vendndodhja : Te:www.floricientaks.co.nr Registration date : 09/09/2008
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Thu Nov 06, 2008 2:53 pm | |
| valla po ka me pa ajjjjjjjj | |
|
| |
Sirenaa Vdes per Florin
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Fri Nov 07, 2008 6:21 pm | |
| mir e kini qika ka me pas ni befasi te vogell | |
|
| |
Sirenaa Vdes per Florin
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Fri Nov 07, 2008 6:21 pm | |
| | |
|
| |
..... Moderatore
Numri i postimeve : 1281 Age : 26 Vendndodhja : Con Saritas foro .. Kenget e preferuara te Floricientes? : Todas.. Disponimi i pergjithshem : 50% Registration date : 05/10/2008
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sat Nov 08, 2008 12:10 am | |
| ooo mire ki me ja bo sirena HALLALL!! | |
|
| |
Sirenaa Vdes per Florin
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sat Nov 08, 2008 11:37 am | |
| eheheheh gracias drenusha | |
|
| |
..... Moderatore
Numri i postimeve : 1281 Age : 26 Vendndodhja : Con Saritas foro .. Kenget e preferuara te Floricientes? : Todas.. Disponimi i pergjithshem : 50% Registration date : 05/10/2008
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sat Nov 08, 2008 12:47 pm | |
| | |
|
| |
..... Moderatore
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sat Nov 08, 2008 12:48 pm | |
| oooo kuku qysh jom bo nervoz kur nuk i kom pa messazhet... | |
|
| |
..... Moderatore
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sat Nov 08, 2008 12:50 pm | |
| | |
|
| |
Sirenaa Vdes per Florin
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sat Nov 08, 2008 6:36 pm | |
| edhe une bre kuku me pa pas qata qe i ka fshi postet ngat e kisha myt | |
|
| |
ariana I/E sapoardhur
Numri i postimeve : 29 Age : 31 Vendndodhja : en zvicerr edhe en foro hahahha Kenget e preferuara te Floricientes? : te siento Disponimi i pergjithshem : en disponim krejt diten ahhah Registration date : 31/10/2008
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sat Nov 08, 2008 7:45 pm | |
| eh tash te gjeta more zemer te kom pa tyx nuk mundem me jetu a din se jeta pa ty asht si pica pa djath e kosova pa pej eh more dafin qe sa nmuk jena pa amo tanaheret na kujtohet njoni +tjetri a po a e kom m ir o looooqqqqqkkk tkom... :d o zemer tkom mos harro pa ty nuk ka jet tu estas loka mi anhel i love you my baby i need you and i would like to have your hard but i have this my life is nothing when you not here but you make me happy forget me not i lkove you my baby we hava a wunderfull time together and we not forget this te dua loqk mos harro per ty tanaheret jam ktu edhe nese jemi larg me zemer jena shummm ngat te dua loqk kthe tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa | |
|
| |
Sirenaa Vdes per Florin
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sat Nov 08, 2008 7:51 pm | |
| oki ari , por mos del jasht teme se mundesh te marresh verejtje oki te dua posto tema po te lutem mos del jasht teme oki te dua edhe un pa masssssssssssssssssss | |
|
| |
Ela Moderatore
Numri i postimeve : 1379 Age : 29 Vendndodhja : Te:www.floricientaks.co.nr Registration date : 09/09/2008
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sat Nov 08, 2008 10:38 pm | |
| hehheheh ej valla qa jjum bo nervoz per qato tema,valla perime si shtrigan oshtttttttt | |
|
| |
..... Moderatore
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sun Nov 09, 2008 12:18 am | |
| - ariana shkruajti:
- eh tash te gjeta more
zemer te kom pa tyx nuk mundem me jetu a din se jeta pa ty asht si pica pa djath e kosova pa pej eh more dafin qe sa nmuk jena pa amo tanaheret na kujtohet njoni +tjetri a po a e kom m ir o looooqqqqqkkk tkom... :d o zemer tkom mos harro pa ty nuk ka jet tu estas loka mi anhel i love you my baby i need you and i would like to have your hard but i have this my life is nothing when you not here but you make me happy forget me not i lkove you my baby we hava a wunderfull time together and we not forget this te dua loqk mos harro per ty tanaheret jam ktu edhe nese jemi larg me zemer jena shummm ngat te dua loqk kthe tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ayyyyyyy arjana mos dil por favor prej temes kete mund tia dergoje dafines ne messazh privat. ju lutem mos nderhyni nga temat. :flm: per mirekuptim.
Edituar pėr herė tė fundit nga drenusha-kuqi-floricienta nė Wed Nov 12, 2008 7:06 pm, edituar 1 herė gjithsej | |
|
| |
leotrim-benja-trrimi Flori Fan
Numri i postimeve : 491 Age : 31 Vendndodhja : gjakove Kenget e preferuara te Floricientes? : ven a mi Disponimi i pergjithshem : muzik top Registration date : 09/11/2008
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sun Nov 09, 2008 8:31 pm | |
| drenusha pergjigjmu bre abon imellin tond | |
|
| |
Sirenaa Vdes per Florin
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sun Nov 09, 2008 9:13 pm | |
| drenusha xemel kjo osht ariana e jo argjenda ehhehe oki ska dert ejjj edhe ti leotrim mos dil pi teme bre nese don add e saj shko shkrun mesazh privat | |
|
| |
Numri i postimeve : 491 Age : 31 Vendndodhja : gjakove Kenget e preferuara te Floricientes? : ven a mi Disponimi i pergjithshem : muzik top Registration date : 09/11/2008
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sun Nov 09, 2008 9:39 pm | |
| | |
|
| |
Ela Moderatore
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sun Nov 09, 2008 9:43 pm | |
| keni te drejt te dyjat(siren dhe drenush) los quero | |
|
| |
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Sun Nov 09, 2008 9:45 pm | |
| po po kush osht sirena nuk ekam te qarte | |
|
| |
Sirenaa Vdes per Florin
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Tue Nov 11, 2008 1:06 am | |
| ahahahha o leotrim un jam dafina shkreli me nick sirena eheheheh ppo te falim por mos gabo tjeter her hehehehe | |
|
| |
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Tue Nov 11, 2008 1:44 pm | |
| aha mir shum se nuk e dita kush osht sirenaaaaa | |
|
| |
Sirenaa Vdes per Florin
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Wed Nov 12, 2008 6:01 pm | |
| | |
|
| |
..... Moderatore
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet Wed Nov 12, 2008 7:07 pm | |
| hej e editova siren temen se po me perzihen bre... FALJE!!!! | |
|
| |
Sponsored content
| Titulli: Re: kush merei ka fshi postet | |
| |
|
| |
| kush merei ka fshi postet | |
|