Libona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 7095 Age : 31 Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas! Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas... Disponimi i pergjithshem : alegra y triste Registration date : 13/09/2008
| Titulli: las tontas no van al cielo! Thu Dec 25, 2008 4:04 am | |
| a e keni shikuar las tontas no van al cielo?qka ju ka pelqyer apo qka nuk keni pelqy ne at serial??kush iu ka pelqy me shum? me kend keni pas deshir mu bashku Kandy???FLISNI HAPUR PER "LAS TONTAS NO VAN AL CIELO"!!! | |
|
alimonito Vdes per Florin
Numri i postimeve : 1453 Age : 28 Registration date : 12/11/2008
| Titulli: Re: las tontas no van al cielo! Wed Dec 31, 2008 6:35 pm | |
| shum mir po spo di qa me fol valla | |
|
Edona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 6018 Age : 28 Vendndodhja : De mas linda del mundo FLOR BERTOTTI Kenget e preferuara te Floricientes? : "Flores amarillas"."Te siento" ."En enombre dragon"Ding-dong"."Delfina"."Por que"."Kikiriki"."Des que te vi".Haj un cuento"... Disponimi i pergjithshem : e hareshme Registration date : 13/12/2008
| Titulli: Re: las tontas no van al cielo! Fri May 15, 2009 10:57 pm | |
| VALLA AS UNE SE SE KOM SHIKU RREGULLISHT/! | |
|
Libona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 7095 Age : 31 Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas! Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas... Disponimi i pergjithshem : alegra y triste Registration date : 13/09/2008
| Titulli: Re: las tontas no van al cielo! Sat May 16, 2009 4:28 am | |
| okk ok sa keq qa se ki kqyr | |
|
Sponsored content
| Titulli: Re: las tontas no van al cielo! | |
| |
|