Florencia Bertotti Kosovo - FBK
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
ForumForum  PortaliPortali  Lajme rreth Nini-t  RegjistrohuRegjistrohu  Latest imagesLatest images  GalleryGallery  KërkoKërko  identifikimiidentifikimi  
Lusim antaret qe te jene sa me aktiv ne forum, dhe te postojn sa me shume, sepse kohve te fundit jemi duke u bere te kontrolluar nga menagjeri i Florencia Bertottit, Florit. Ju lusim qe te keni parasysh kete dhe te jeni sa me aktiv ne postimin e mesazheve, natyrisht pa i thyer rregullat. Nese ka ndonje antar qe nuk eshte i kenaqur me forumin, le te lajmerohet ne forum, dhe le te shpreh pakenaqesite e tij. Ata qe jane sa me aktiv, do selektohen me shume ne letren qe do dergohet tek Florencia Bertotti.

 

 Un verdadero Suceso

Shko poshtë 
AutoriMesazh
egzona stefano
Stefanista x siempre + Forca e Forumitit
Stefanista x siempre + Forca e Forumitit
egzona stefano


Numri i postimeve : 1869
Age : 29
Vendndodhja : prishtin
Kenget e preferuara te Floricientes? : un enorme dragon y te siento
Disponimi i pergjithshem : siemper alegra con sonrisa
Registration date : 02/10/2008

Un verdadero Suceso Empty
MesazhTitulli: Un verdadero Suceso   Un verdadero Suceso Icon_minitimeTue Jan 27, 2009 1:05 am

Un verdadero Suceso Team



“Teen Angels” éxito total en Mar del Plata
Anoche en la Ciudad balnearia con un Polideportivo con más de 10.000, la banda de la exitosa serie televisiva Casi Ángeles, brindó dos impresionantes shows, a las 18 y 21:30 horas.
Anoche en la Ciudad balnearia con un Polideportivo con más de 10.000, la banda de la exitosa serie televisiva Casi Ángeles, brindó dos impresionantes shows, a las 18 y 21:30 horas.


El nuevo fenómeno musical integrado por Mar, Thiago, Rama, Tacho y Jazmín interpretaron temas como Voy Por Mas, Tan Alegre el Corazón, A Decir Que Si, A Ver Si Pueden, Nena, Hay un Lugar, Ángeles del Mundo, entre otros, que se han convertido en verdaderos hits.

El quinteto que arrasa entre los adolescentes permitió que miles de sus seguidores, como en todas las ciudades donde se han presentado, vibraran al compás de sus temas en dos shows llenos de energía y emoción.

Desde su llegada, fueron acompañados por cientos de jóvenes que aguardaban fuera del hotel donde se alojaron como así también durante su desplazamiento por la ciudad, dando muestras de cariño y alegría hacia los integrantes de la famosa banda, coreando sus nombres y entonando sus canciones.
Mbrapsht në krye Shko poshtë
http://www.stefano-malena.forumotion.com
 
Un verdadero Suceso
Mbrapsht në krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» Teens Angels, un verdadero suceso.
» Teens Angels, un verdadero suceso.

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi
Florencia Bertotti Kosovo - FBK :: Te tjera :: Te tjera-
Kërce tek: