Florencia Bertotti Kosovo - FBK
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ForumForum  PortaliPortali  Lajme rreth Nini-t  RegjistrohuRegjistrohu  Latest imagesLatest images  GalleryGallery  KërkoKërko  identifikimiidentifikimi  
Lusim antaret qe te jene sa me aktiv ne forum, dhe te postojn sa me shume, sepse kohve te fundit jemi duke u bere te kontrolluar nga menagjeri i Florencia Bertottit, Florit. Ju lusim qe te keni parasysh kete dhe te jeni sa me aktiv ne postimin e mesazheve, natyrisht pa i thyer rregullat. Nese ka ndonje antar qe nuk eshte i kenaqur me forumin, le te lajmerohet ne forum, dhe le te shpreh pakenaqesite e tij. Ata qe jane sa me aktiv, do selektohen me shume ne letren qe do dergohet tek Florencia Bertotti.

“Me encantaría trabajar con Cris”

Shko poshtë 
AutoriMesazh
Jeta&Lali
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Jeta&Lali

Female Numri i postimeve : 1825
Vendndodhja : prishtine
Kenget e preferuara te Floricientes? : un enorme dragon
Disponimi i pergjithshem : happy
Registration date : 24/08/2008

“Me encantaría trabajar con Cris” Empty
MesazhTitulli: “Me encantaría trabajar con Cris”   “Me encantaría trabajar con Cris” Icon_minitimeMon Feb 02, 2009 11:09 am

Laura Fidalgo ya está en Buenos Aires tras las vacaciones que pasó en casa de su amiga, la abogada Ana Rosenfeld en Punta del Este. La bailarina está evaluando las posibilidades laborales para este 2009 y fantasea: “me encantaría trabajar con Cris Morena. Me encantan sus productos, tengo ganas de actuar y ella sabe combinar muy bien la actuación con el baile y el canto. Aparte, creo que es excelente la estética que usa y cómo combina los estilos y sabe llegar a los adolescentes. Ví lo que hace en el teatro y quedé fascinada”
Mbrapsht në krye Shko poshtë
http://www.laliespositofans.tk

“Me encantaría trabajar con Cris”
Mbrapsht në krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» HISTORIA DE CRIS MORENA
» CRIS FESTEJO POR PARTIDA DOBLE
» Rihanna shihet ne menyre te fshehte me Cris Brown?!

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi
Florencia Bertotti Kosovo - FBK :: Te tjera :: Te tjera-
Kërce tek: