Florencia Bertotti Kosovo - FBK
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ForumForum  PortaliPortali  Lajme rreth Nini-t  RegjistrohuRegjistrohu  Latest imagesLatest images  GalleryGallery  KërkoKërko  identifikimiidentifikimi  
Lusim antaret qe te jene sa me aktiv ne forum, dhe te postojn sa me shume, sepse kohve te fundit jemi duke u bere te kontrolluar nga menagjeri i Florencia Bertottit, Florit. Ju lusim qe te keni parasysh kete dhe te jeni sa me aktiv ne postimin e mesazheve, natyrisht pa i thyer rregullat. Nese ka ndonje antar qe nuk eshte i kenaqur me forumin, le te lajmerohet ne forum, dhe le te shpreh pakenaqesite e tij. Ata qe jane sa me aktiv, do selektohen me shume ne letren qe do dergohet tek Florencia Bertotti.

Un año complicado para Casi Angeles?

Shko poshtë 
3 posters
AutoriMesazh
Jeta&Lali
Vdes per Florin
Vdes per Florin
Jeta&Lali

Female Numri i postimeve : 1825
Vendndodhja : prishtine
Kenget e preferuara te Floricientes? : un enorme dragon
Disponimi i pergjithshem : happy
Registration date : 24/08/2008

Un año complicado para Casi Angeles? Empty
MesazhTitulli: Un año complicado para Casi Angeles?   Un año complicado para Casi Angeles? Icon_minitimeMon Feb 23, 2009 3:36 pm

Un año complicado para Casi Angeles? 1z4zo02 Un año complicado para Casi Angeles? 4jxdzd

Este año se viene con muchas producciones para adolescentes, muchas mas que años anteriores. Canal 13 no para y despues del tremendo fracaso de "Atraccion x4" y "Patito Feo segunda temporada" esta realizando un casting para una nueva novela que estrenara en abril donde supuestamente finalizara Atraccion x4 en Dream Beach.
Por otro lado tenemos a Champs 12 con Liz Solari por America que tambien sera competencia para nuestros queridos Angelitos.
Todavia no esta confirmado el horario de ninguno de estos programas, ni tampoco de Casi Angeles pero lo mas seguro es que los hagan competir directamente.

Hasta el flogger mas famoso, "Cumbio" tendra su propio programa para adolescentes financiado por Endemol. Si ella puede tener su propio programa cualquiera puede tenerlo.

¿Todas estas nuevas producciones seran una amenaza para Casi Angeles? ¿Tendra tanto exito como el año pasado?
Mbrapsht në krye Shko poshtë
http://www.laliespositofans.tk
donjeta
Flori Fan
Flori Fan
donjeta

Numri i postimeve : 178
Registration date : 14/08/2008

MesazhTitulli: Re: Un año complicado para Casi Angeles?   Un año complicado para Casi Angeles? Icon_minitimeTue Feb 24, 2009 5:39 pm

qysh a atraccion x 4 ka pas deshtim a???
alimonito
Vdes per Florin
Vdes per Florin
alimonito

Numri i postimeve : 1453
Registration date : 12/11/2008

MesazhTitulli: Re: Un año complicado para Casi Angeles?   Un año complicado para Casi Angeles? Icon_minitimeThu Mar 05, 2009 10:20 pm

shi shi

flm per lajmin
Sponsored content

MesazhTitulli: Re: Un año complicado para Casi Angeles?   Un año complicado para Casi Angeles? Icon_minitime

Un año complicado para Casi Angeles?
Mbrapsht në krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» Casi Angeles por el Mundo!
» casi angeles en revista tu
» Casi Angeles en San Juan
» Amores Casi Angeles?
» LO QUE PROBOCA CASI ANGELES! ! ! !

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi