Lusim antaret qe te jene sa me aktiv ne forum, dhe te postojn sa me shume, sepse kohve te fundit jemi duke u bere te kontrolluar nga menagjeri i Florencia Bertottit, Florit. Ju lusim qe te keni parasysh kete dhe te jeni sa me aktiv ne postimin e mesazheve, natyrisht pa i thyer rregullat. Nese ka ndonje antar qe nuk eshte i kenaqur me forumin, le te lajmerohet ne forum, dhe le te shpreh pakenaqesite e tij. Ata qe jane sa me aktiv, do selektohen me shume ne letren qe do dergohet tek Florencia Bertotti. |
|
| Kenga e dites 30 maj | |
| | Autori | Mesazh |
---|
Libona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 7095 Age : 31 Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas! Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas... Disponimi i pergjithshem : alegra y triste Registration date : 13/09/2008
| Titulli: Kenga e dites 30 maj Sat May 30, 2009 3:43 am | |
| ven a mi
[Franco] Yo te vi llorar cuando nadie te miraba escondiendo esa lagrima que se te escapaba.
[Flor] Yo te vi tan triste y tan solito Que hubiera dado mi vida por curarte las heridas
[Los dos] Coro: Ven a mi te cuidare Te besare esos ojitos tan dulces Y calmare la pena que tu alma lleva Por dios ven a mi Te buscare Y te amare como nadie en la tierra te amo Ven a mi Ven a mi...
[Franco] Yo se que tendras razones para el amor pero solo una palabra borrara tu dolor Tienes que probarme no te vayas porque estoy lleno de besos Y quiero curarte el alma
[Los dos] Coro: Ven a mi Te cuidare Te besare esos ojitos tan dulces Y calmare la pena que tu alma lleva Por dios ven a mi Te buscare Y te amare como nadie en la tierra te amo... Ven a mi Te cuidare Te besare esos ojitos tan dulces Y calmare la pena que tu alma lleva por dios ven a mi te buscare y te amare como nadie en la tierra te amo ven a mi ven a mi... | |
| | | Libona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 7095 Age : 31 Vendndodhja : En qualquier pais donde lo encuentro mi prinicipe y mis favoritos..En lugar da haditas! Kenget e preferuara te Floricientes? : Un enorme dragon,Te siento,Hay un cuento,Porque,Mi vestido azul,Chaval Chulito,1.2.3,y todas... Disponimi i pergjithshem : alegra y triste Registration date : 13/09/2008
| Titulli: Re: Kenga e dites 30 maj Sat May 30, 2009 3:44 am | |
| miro caer las gotas de lluvia en mi ventana se que todo sera igual no cambiara mańana
el sol volvera a salir la luna sera mas blanca el rio sera mas rio no caeran las montańas
porque me quedo muda prendida en tu mirada porque todo es lejano porque sin ti ya no hay mas nada porque no existen hadas ni principes ni sueńos porque todo es mentira porque sin ti, ya no hay mas vida
un dia prfundo y claro llegaras a buscarme en una carroza blanca como en los cuentos de antes tu seguiras alli yo seguire sońando ese beso que al final te robare mientras tanto
CORO
porque me quedo muda prendida en tu mirada porque todo es lejano porque sin ti ya no hay mas nada porque no existen hadas ni principes ni sueńos porque todo es mentira porque sin ti ya no hay mas vida ya no hay mas vida (x2) nanarana na narana nananarana naranaranaa(x2)
porque me quedo muda prendida en tu mirada porque todo es lejano porque sin ti ya no hay mas nada porque no existen hadas ni principes ni sueńos porque todo es mentira porque sin ti ya no hay mas vida ya no hay mas vida (x2) na narana nanarana nananarana naranaranaa (x2) oh oh oohhhhhh | |
| | | Genta 04 I/E sapoardhur
Numri i postimeve : 6 Age : 27 Registration date : 29/05/2009
| Titulli: Re: Kenga e dites 30 maj Sat May 30, 2009 10:34 am | |
| shum mir edhe psee sddi spanjollishtt un jom antarjee e juva e re | |
| Titulli: Re: Kenga e dites 30 maj Sun May 31, 2009 1:18 am | |
| jan keng te floricientes genta dhe do mesoheshh....mirsevjen ne foro | |
| | | Edona Vdes per Florin
Numri i postimeve : 6018 Age : 28 Vendndodhja : De mas linda del mundo FLOR BERTOTTI Kenget e preferuara te Floricientes? : "Flores amarillas"."Te siento" ."En enombre dragon"Ding-dong"."Delfina"."Por que"."Kikiriki"."Des que te vi".Haj un cuento"... Disponimi i pergjithshem : e hareshme Registration date : 13/12/2008
| Titulli: Re: Kenga e dites 30 maj Sun May 31, 2009 2:56 pm | |
| miresevjen gent me vjen mire qe mujte me u regjistru ne foro | |
| Titulli: Re: Kenga e dites 30 maj Fri Jun 05, 2009 4:52 pm | |
| mir se ardhjet i shpreh te prezantimet ,edon plz | |
| | | Sponsored content
| Titulli: Re: Kenga e dites 30 maj | |
| |
| | | | Kenga e dites 30 maj | |
|
Similar topics | |
|
| Drejtat e ktij Forumit: | Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
| |
| |