Florencia Bertotti Kosovo - FBK
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
ForumForum  PortaliPortali  Lajme rreth Nini-t  RegjistrohuRegjistrohu  Latest imagesLatest images  GalleryGallery  KėrkoKėrko  identifikimiidentifikimi  
Lusim antaret qe te jene sa me aktiv ne forum, dhe te postojn sa me shume, sepse kohve te fundit jemi duke u bere te kontrolluar nga menagjeri i Florencia Bertottit, Florit. Ju lusim qe te keni parasysh kete dhe te jeni sa me aktiv ne postimin e mesazheve, natyrisht pa i thyer rregullat. Nese ka ndonje antar qe nuk eshte i kenaqur me forumin, le te lajmerohet ne forum, dhe le te shpreh pakenaqesite e tij. Ata qe jane sa me aktiv, do selektohen me shume ne letren qe do dergohet tek Florencia Bertotti.

 

 Peter Lanzani, acosado por sus fans en las playas de Pinamar

Shko poshtė 
2 posters
AutoriMesazh
egzona stefano
Stefanista x siempre + Forca e Forumitit
Stefanista x siempre + Forca e Forumitit
egzona stefano


Numri i postimeve : 1869
Age : 29
Vendndodhja : prishtin
Kenget e preferuara te Floricientes? : un enorme dragon y te siento
Disponimi i pergjithshem : siemper alegra con sonrisa
Registration date : 02/10/2008

Peter Lanzani, acosado por sus fans en las playas de Pinamar Empty
MesazhTitulli: Peter Lanzani, acosado por sus fans en las playas de Pinamar   Peter Lanzani, acosado por sus fans en las playas de Pinamar Icon_minitimeMon Jan 26, 2009 9:55 pm

Peter Lanzani, acosado por sus fans en las playas de Pinamar Peteracosado370



El galįn de Casi Įngeles estuvo con sus compańeros de colegio en la playa de la ciudad balnearia y sus admiradoras lo siguieron a sol y a sombra.


Su paso por Pinamar fue veloz pero intenso. Peter Lanzani es uno de los galancitos del momento y, lejos del perfil bajo, pasó un fin de semana en Pinamar con sus amigos del cole. Recién llegado de Nueva york, el actor sacó de su valija la ropa de abrigo, la reemplazó por coloridos trajes de bańo, y se fue a disfrutar con sus compańeros del Belgrano Day School.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
http://www.stefano-malena.forumotion.com
donjeta
Flori Fan
Flori Fan
donjeta


Numri i postimeve : 178
Registration date : 14/08/2008

Peter Lanzani, acosado por sus fans en las playas de Pinamar Empty
MesazhTitulli: Re: Peter Lanzani, acosado por sus fans en las playas de Pinamar   Peter Lanzani, acosado por sus fans en las playas de Pinamar Icon_minitimeFri Jan 30, 2009 9:56 pm

aaaaa
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
 
Peter Lanzani, acosado por sus fans en las playas de Pinamar
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» Los Teen Angeles en Pinamar
» FOTO DE PETER LAZANI
» Lali y Peter NO estan separados
» Peter en "Cima"
» Lali Esposito Fans.com

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
Florencia Bertotti Kosovo - FBK :: Te tjera :: Te tjera-
Kėrce tek: